jump to navigation

Si de bine august 31, 2008

Posted by Madalina in Frumos, Italia.
trackback

Am promis ca scriu si de bine despre vara petrecuta de mine in Trento.

Mi-au placut:
– centrul istoric vechi, cu domul, fantana si cladirile pictate sau vopsite cu gust; multe stradute de promenada si multe restaurante – lumea mananca, nu gluma
– nu e turistic, dar merita vizitat
– vara e plina de evenimente culturale – concerte aproape in fiecare seara
– inghetata! naturala, excelenta. Eu numai in Italia pot manca inghetata de fructe
– magnoliile si alte flori frumos mirositoare pe care le-am simtit pe toata perioada sederii, atat in Trento, cat si in Povo
– verdeata si privelistea crestelor muntilor
– drumul zilnic din Povo catre casa – lin coborator si foarte placut
– viile de peste dealuri – arata perfect, sunt practic peste tot
– posibilitatile de iesire din oras – Verona, Venetia, Innsbruck, drumetii in Dolomiti, sate idilice, Riva del Garda! Superb lacul Garda – cu microclimat mediteranean si caderi abrupte muntoase; am facut excursii frumoase
– oamenii imbracati stilat, italienilor le pasa
– colegii de la FBK

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un comentariu