jump to navigation

Mi-am facut intrarea pe Rent a Coder! Octombrie 28, 2008

Posted by Madalina in Noutati.
trackback

Sunt super fericita ca am castigat primii bani pe RAC!

Intr-o seara am licitat la cateva proiectele pe sume mici, si a doua zi de dimineata am primit unul pe 15 dolari, din care 12 dolari imi reveneau mie. Termen limita in 3 zile, adica azi dimineata. Sa portez  un program de 300 de linii din Python in VB.NET pentru un islandez.  Eu Python stiu, dar VB numai un pic – acum stiu bineinteles mai multe. Am fost bucuroasa ca am primit asa repede, ma gandeam ca o sa trebuiasca sa primesc multe refuzuri, neavand nici un proiect la activ.

Am terminat ieri, dupa ce mi-au sarit capacele de atata munca. A trebuit sa testez si sa verific mai mult decat mi-as fi inchipuit. Codul final a avut 576 linii adica aproape dublu. De exemplu pentru serializare si deserializare in VB a trebuit sa scriu mult cod suplimentar, unde in Python nici nu e nevoie. In Python pur si simplu apelezi functiile dump() si load(), foarte convenabil. Apoi in Python nu se declara nici un tip, iar in VB.NET trebuie declarat tot. Avantajul la asta e ca in VB.NET poti corecta multe erori de la nivelul compilarii, pe cand codul Python poate da foarte usor erori la executie. Experienta mea din Java m-a ajutat foarte mult pentru VB.NET, daca stiam numai Python dadeam chix. In foarte multe aspecte Python e mult mai simplu si relaxat.

Dupa ce am trimis programul + un program de test (pe care scriindu-l mi-am corectat multe erori micute), am asteptat sa primesc acceptarea lui. Fara accept nu primesc banii. Azi pe la 3 am primit nu numai acceptul, deci cei 12 dolari, dar si un bonus de 10 dolari, din care 7 dolari imi revin mie, si un rating de Excellent, si urmatorul comentariu:

madibb delivered excellent work of highest quality. The code was thoroughly tested with testcases

She was really responsive to emails. The work showed excellent technical/programming capabilities. The Project was delivered on time and didn’t require any bounching back and forth. The first release was top notch.

Adevarul e ca mi-am dat tot interesul sa fac impresie buna, dar nici nu puteam sa trimit codul netestat. Pana la urma trebuia sa faca exact acelasi lucru ca si primul program, deci trebuia sa fie perfect. Insa comentariul e asa la superlativ incat ma intreb cum or fi ceilalti programatori de pe RAC.

Imi convine ca in weekendul asta am invatat ceva VB.NET, am castigat 19 dolari facand ceva ce mi-a placut si mi-am deschis o usita catre alte proiecte, sper mai banoase, ca n-am de gand sa-mi petrec weekendurile codand pentru 19 dolari. Eu vreau de fapt sa testez daca pot face bani pe RAC.

Comentarii»

1. decumaria - Noiembrie 14, 2008

nu faci cinste cu o bere belgiana?

2. Catutz - Martie 20, 2009

Succes Mada, oricum esti unul dintre cei mai buni programatori pe care ii cunosc…sunt convins ca vor veni si mai multi bani


Lasă un răspuns

