jump to navigation

23 septembrie, din nou in California Septembrie 24, 2008

Posted by Madalina in America, Calatorie.
trackback

Ultimul segment al calatoriei Chicago – San Francisco l-am parcurs impreuna cu Andi. Saracul a facut efortul sa ne sincronizam (biletul meu de Japonia a fost cumparat cu milele lui, adica nu a platit bani si cum numai unele zboruri erau disponibile, nu am reusit sa zburam toate segmentele impreuna). Asa ca Andi a calatorit din Tokyo in Los Angeles si de acolo inapoi spre est catre Chicago, ca sa ma intalneasca pe mine. Punctul pozitiv a fost ca a putut sa calatoreasca la clasa Business (ceea ce inseamna ca a avut mancare pe cursa interna, si nu din plastice, si a stat pe scun confortabil). Ei, el a incercat sa fac un upgrade pentru Business si pentru ultimul segment cu mine, dar i-au aprobat numai lui. Andi e deja Platinum Member la American Airlines si are mai multe privilegii. Asa ca eu am stat la clasa Turist langa fostul lui loc, iar Andi la clasa Business, de unde ma tot vizita cu alunele, migdalele, si cina cu vin rosu pe care a primit-o el la clasa lui din fata. Hi, hi. hi. Era mort de oboseala ca zburase mult mai multe ore decat mine. Se amuza (mai mult sau mai putin) lumea din jur de la turisti ca eu mancam cina calda. Ha, ha, ha. Mai mult am dormit oricum. Zborul asta a fost unul din cele mai spectaculoase pentru mine: Chicago vazut noaptea de sus e un spectacol de caroiaje luminate, iar San Francisco e o minune! Am zburat deasupra faimoaselor lui poduri. Profund impresionata.

Aterizam in racorosul San Francisco. Din pacate pilotul ne anunta ca trebuie sa mai stam vreo 20 de minute in avion, ca poarta alocata avionului era ocupata. In fine, pana la urma reusim sa prindem ultimul tren BART catre Berkeley. Am tras o fuga, nu gluma. Dar cu Andi eu am in general noroc.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

