jump to navigation

Milano August 31, 2008

Posted by Madalina in Italia.
trackback

Un ultim popas rin Italia: Milano. Hotelul in care m-am cazat e plin de angajati romani. De fapt toti sunt romani, in afara de receptie. O femeie de serviciu m-a informat.

Am revazut domul din Milano – mare, foarte mare si alb. Multe statui superbe. Multi, prea multi porumbei – nu aveai unde sa sezi de gainatul lor. Multi oameni si foarte multi romani. Senzatia permanenta ca poti fi furat (nu de romani, era altii mult mai dubiosi).

In comparatie cu Trento, Milano mi-a parut gri. Nici o floare n-am vazut la vreo fereastra. Nici Munchen nu avea flori, dar numai gri nu parea!

Am trecut si pe langa Scala – vreti sa ca cumpar bilete? 400 euro unul.

Urmatorul punct important a fost Castelul Sforzesco (din secolul XV) – la numai 1 km de dom. Adaposteste cateva muzee interesante, iar langa se afla un parc. De la 4.30 intrarea e gratuita, asa ca am vazut cateva – muzeu de mobila (de exemplu un scaun super usor or care il puteai ridica intr-un deget), pinacoteca (si niste tablouri de Canaletto cu Venetia), muzeu egiptean (am vazut mumii de oameni, pasare ibis, peste, pui de crocodil, sarcofage diverse), decorativ (tapiterii). Am pierdut intrarea in muzeul instrumentelor muzicale.

In curtea castelului un scamator foarte talentat si simpatic a tinut un spectacol de vreo 40 de minute la care am ras cum n-am mai ras demult. La sfarsit cand a facut casa ne-a zis ca se poate plati si de doua ori.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

