jump to navigation

Clarificare August 28, 2008

Posted by Madalina in Italia, Oameni.
trackback

In legatura cu insemnarea anterioara, clarificare: se pare ca astia nici nu stiau pana astazi ca ultima mea zi aici e maine.

Primesc urmatorul email de la seful cel mic:

„(…)

I do not remember, when do you leave from Trento?
Could you prepare an informal talk before leaving
about the work you did during your stage here at irst?

best,

Am vorbit dupa aia cu el si mi-a zis ca ei credeau ca mai stau o saptamana. Mi-a zis razand ca sa imi iau la revedere de la el pe mail. Din fericire, asa se explica atitudinea sefului cel mare… Macar acum sunt sigura. Asta nu inseamna insa ca ma avantajeaza in vreun fel ca nu am avut un „last talk” cu el.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

