jump to navigation

Cum m-am drogat fara sa vreau Noiembrie 28, 2007

Posted by Madalina in Ciudat, Spania.
trackback

MioRelax

Nu mai din iau medicamentul asta, e clar. Sunt ametita chiar si acum. E vorba de Mio-Relax, un medicament prescris de un doctor pentru o durere subita de spate care m-a ingrijorat rau. Durerea asta a aparut brusc dupa ce scapasem de o gripa, iar acum ma simt cam drogata. Recitind prospectul medicamentului mi-am dat seama ca ma regasesc in anumite efecte secundare ale carisoprodol-ului pe care il contine si anume: somnolenta excesiva, probleme de limbaj cateodata (ieri in lift mi-am pierdut cuvintele de oboseala cand a trebuit sa spun unui vecin ca urc, nu cobor), digestive (imi vine sa vomit uneori, desi in general nu am probleme de astea), palpitatii si cateodata insomnie. Si nu trebuie sa va spun ce vise ciudate si ce stari deosebite am avut. Aseara m-am culcat la ora 21, simtindu-ma obosita moarta dupa o zi in care ma sculasem oricum la ora 11. M-am trezit la ora 5 dimineata, am ascultat niste muzica si apoi am adormit din nou pana la 10. La ora 12 m-am simtit din nou obosita si am adormit pana la ora 15. Acum e ora 17.40 si ma simt ametita, desi am dormit de aseara 16 ore!!! Am citit acum pe internet ca in Suedia luna asta s-a retras carisoprodol-ul de pe piata, datorita problemelor de dependenta, abuz si efect secundare. Eu nu am luat medicamentul asta decat 1 data pe zi, inainte de culcare, timp de 6 zile si ma resimt in mai multe chestii. E interesant ca si in prospectul in spaniola scrie chestii asemanatoare, chiar mai dure, cum ca in cazuri de supradoza medicamentul poate provoca moartea! („Los síntomas que se pueden presentar en caso de sobredosis son: estupor, coma, shock, depresión respiratoria y, muy raramente, muerte.„) Cand i-am zis asta unei colege de apartament, mi-a zis ca parca ar fi instructiuni pentru otrava de soareci. :)) Macar am gasit explicatia starilor mele rele. Somn usor si „tenga especial cuidado con Mio-Relax„!

Am gasit aici prospectul:

http://www.prospectos.net/miorelax

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

