jump to navigation

Sincer sper Noiembrie 26, 2007

Posted by Madalina in Oameni.
trackback

Nu inteleg cum unii oameni care cer un imprumut pot sa termine rugamintea cu „Sincer sper sa nu ma pui in situatia de a cauta imprumut in alta parte.” Ma simt penibil, si chiar dupa ce am zis ca da tot ma simt ca fata rea. Si nici nu am incercat sa pun la indoiala argumentele semi-adevarate si complet aiurea de „solvabilitate” (De genul „am mai imprumutat si de la X si i-am inapoiat mereu la timp” – deci eu as fi chiar mai rea decat X daca nu fac la fel, sau ca „voi incepe sa lucrez la inceputul lui decembrie in Spania”, cand de fapt pe de o parte nici nu a inceput sa-si caute inca job, iar pe de alta parte nici nu se va intoarce pana pe 11 decembrie din Romania).

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

