jump to navigation

Blogu’ Irinei Octombrie 19, 2007

Posted by Madalina in Hilar, Spania.
trackback

Am descoperit un blog haios. O tipa isi povesteste vacanta ei care include si Barcelona, Tarragona.

 http://irinarusanu.info/blog/?p=44

am cules graunte de aur din apa marii (de aici numele de Costa Daurada – Coasta Aurita). Robert zicea ca e pirita cuprifera, ca e mica d-aia de se pune la zugravit ca sa straluceasca peretii, dar eu am crezut in visul meu cu pepitele culese din nisip si nu m-am lasat impresionata de rau-voitori d-astia care stiu numai sa arunce cu vorbe. Nici Cristofor Columb n-a fost crezut cind a zis ca vrea sa plece in Indii, si acuma nu mai stiu cite statui sa-i ridice la orice colt de strada! E-adevarat ca pepitele mele s-au innegrit pina am ajuns acasa, dar eu cred ca s-au oxidat din vreo cauza necunoscuta. Ideea ramine: acolo e loc de imbogatire sigura, e de mers cu sita si cernut bine nisipul;

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

