jump to navigation

4 luni, 3 saptamani si 2 zile Octombrie 1, 2007

Posted by Madalina in Romania.
trackback

Domnul Cristian Mungiu a scris recent (chiar si azi) niste insemnari foarte interesante, dupa parerea mea, despre realizarea filmului sau, cel premiat cu Palme d’Or la Cannes anul acesta.

http://www.4months3weeksand2days.com/blog/index.php

Pentru mine a fost probabil unicul film despre comunism care mi-a placut, si nu numai ca mi-a placut, dar mi-a placut foarte mult. Nu mi s-a parut ca a aratat mai multe detalii „socante” decat ar fi trebuit, si se vede ca totul a fost gandit cu foarta multa atentie. Detaliile au avut un scopul lor precis in film. Mi-a placut foarte mult talentul cu care a redat sentimentele si emotiile personajelor, pe mine m-a transpus pur si simplu in film si m-a tinut cu sufletul la gura. Si asta e ceva, tinand cont ca eu sunt genul de om care uraste filmele dure, cu sange si brutalitati. Ori filmele prea siropoase si dulci, filme care nu fac decat sa stoarca intr-un mod ieftin sentimente de la spectator, si nu se descopera si nu ofera nimic de fapt. Evident ca „4 luni, 3 saptamani si 2 zile” nu se afla in aceasta categorie.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

