jump to navigation

Ce mai fac si cum mai e in cateva fraze Septembrie 22, 2007

Posted by Madalina in Spania.
trackback

In Tarragona a inceput Santa Tecla. Bautura festivalului e Chartreuse din care am carat si din Franta. Acum beau Horchata ca nu mai am apa, dar e dulce… Stau in casa ca ploua torential din cand in cand. Se mai aud pescarusii tipand si pisicile miorlaind. Din cand in cand cateii schiauna. Am mult de munca, dar si multa lene. Am dat drumul la televiziunea romaneasca si am ajuns la niste stiri oribile cu titluri cat tot ecranul cu privire la un carnagiu si barbati decapitati (doar un accident de masina cu 3 morti de fapt). Am mutat imediat. Acum una Lebedeva cu peruca rosie castiga saritura in lungime la Stuttgart. Ceva interesant: acum cateva saptamani s-a doborat recordul mondial la 100m!

Ploaia asta imi aduce aminte de Franta! Imi e dor de iarba verde si de excursiile mele montane si incep sa simt depresia omului care tocmai s-a lasat de un sport. Am tot fost la plaja in ultimele zile si am mai innotat, dar acum ploua… 

Am jucat si carti pe doizece: whist, rentz, table si chiar sah. La grupul de sah o tipa i-a innebunit pe toti pe chat cu destainurile ei repetitive cu privire la schizofrenia pe care si-o trateaza. A scris asta de nenumarate ori: „Eu am 18 de ani, iar boala mi s-a declansat la 16 ani. Am avut puse mai multe diagnostice, ultimul fiind schizofrenie. Am avut si eu delir mistic, stateam numai in biserica si am avut halucinatii auditive pe aceasta tema. Vreau sa va spun ca sunt trecatoare, nu va speriati. E adevarat ca dureaza pana dispar (in cazul meu 2 ani). Tratamentul trebuie facut, nu intrati in panica daca nu se vede rezultatul imediat. Eu imi pierdusem speranta: luam Zyprexa si nu imi dispareau vorbele din minte. Am incercat si Rispolept, care imi facea foarte rau, am luat si leponex dar anemiaza. Am ramas pana la urma cu zyprexa si intr-un sfarsit m-a ajutat. Acum ma simt destul de bine, dar nu lucrez. Oamenii cu aceasta afectiune trebuie sa aiba o viata linistita, fara efort, spaime sau necazuri. Au nevoie de multa dragoste si sa nu stea singuri.Vedeti ca sunt foarte lucida si par om normal. Boala are perioade de criza si pe urma reveniri la normal.„, si apoi tot felul de remarci de genul „stai sa iau un pumn de Zyprexa sa ma calmez” atunci cand era luata peste picior si apoi revenea insistent cu mesajul de mai sus si cu alte explicatii suplimentare. Avea inclusiv un dialog pe chat cu inca cineva care era tot ea de fapt.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

