jump to navigation

Am ajuns in Tarragona Septembrie 6, 2007

Posted by Madalina in Calatorie, Spania.
trackback

Am ajuns luni la pranz cu autobuzul din Grenoble. A fost o calatorie de 13 ore in total, foarte usoara, poate prima data cand nu a trebuit sa car bagajele, care erau foarte grele si 4 in numar.

Noua mea casa este temporara pentru 2 luni. Vedere la mare, 3 pisici siameze si mancacioase – ale vecinilor care uita sa le hraneasca, lamai si portocali in curte, hamac, bucatarie mare, tv romanesc, pana si albume si carti interesante mi-au lasat pe mana colegii mei care sunt acum la Cambridge. Plaja e la 5 minute. Noaptea, liniste totala, si miros de citrice. Nu exagerez cu nimic si nu vreau sa fac pe nimeni invidios!

Probabil ca o sa mai postez chestii legate de pisici care sunt foarte dragute si nazdravane. In prima dimineata una mi-a sarit direct in pat de pe fereastra. Iar cand le e foame miorlaie de ma dir urechile… Azi au venit electricienii sa repare nu stiu ce, iar unul mi-a atras atentia ca unei pisici ii e foame, si ca si el are pisica acasa. Sper ca atunci cand se vor intoarce colegii mei sa nu gaseasca 3 pisici salbatice cu blana zburlita. :)) Glumesc, mai. O sa le fac poze.

Comentarii»

1. Mihai - Septembrie 6, 2007

Misto casa! Te invidiez!🙂


Lasă un răspuns

