jump to navigation

Necrolog pentru un jucator virtual August 15, 2007

Posted by Madalina in Oameni.
trackback

Dupa amiaza asta am intrat pe un site de jocuri (doizece) si am jucat Wist, Rentz, Poker si tintar. Sunt multi jucatori entuziasti pe acolo. Cum mie imi place in general sa ma joc, m-am distrat ceva. Chiar incepuse sa-mi placa de numele virtuale ale partenerilor de joc, ca altceva in afara de username nu mai stiam despre ei. Ei si, am ajuns sa citesc (din pacate) un necrolog pentru un jucator cu nume virtual. Se numea Ekoland. Fostii lui parteneri de joc (tot la nivel virtual) il plang pe forum, in urma anuntului mortii:

„Imi aduc aminte ca ma facea sa imi rod unghiile cand jukam cu el si ma batea..A fost un jucator destul de bun…nu l-am cunoscut personal dar virtual era de tot respectul, avand chiar acel bun simt care multora dintre noi le mai lipseste! Luati aminte din acest caz, respectati-va familia si prietenii, fiti buni , respectuosi ,astfel incat sa fii sigur ca daca a doua zi nu vei mai fi, cei cu care ai intrat in contact se vor gandi de bine si cu respect la tine !”

Alta:

„pacat😦 nu am jukt niciodata cu el … dar am l am vazut prin arhive … Dumnezeu sa-l ierte😦 „ 

E si asta ceva, sa te planga prietenii virtuali. 

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

