jump to navigation

Cum am ajuns pe varf de munte la 6.30 dimineata si cum am vazut Mont Blanc-ul Iulie 28, 2007

Posted by Madalina in Aventura, Franta, Munte.
trackback

Joi de dimineata am stabilit cu niste colegi (chinezul, 3 francezi, si inca 2 asiatici) sa mergem pe un varf de munte din Chartreuse, pe Charmant Som. Frumos nume, frumoasa excursie. M-am trezit la 4.30, la 5.10 eu si chinezul ne-am intalnit cu Xavier si apoi a mai luat si alti 2 colegi in masina lui. La baza de plecare, aflata deja la 1650m altitudine ne-am intalnit cu alti 2 colegi numiti Guillaume. Inca de acolo se puteau vedea varfurile Chamechaude si Dent de Crolles. La ora 6 am inceput sa urcam repejor si am prins rasaritul soarelui din Mont Blanc, care e totusi la vreo 200km departare, dar si aproximativ 4800m inaltime. Mont Blanc se afla pe directia est si am putut sa vedem soarele rasarind chiar din „umarul” lui. A fost minunat!

Poze cu Mont Blanc:

 

 

Am ajuns apoi imediat pe varful de 1800m si ceva.
Cu spatele la soare, de pe varf:

Chamechaude in lumina diminetii:

Apoi am vazut multe capre maro (numite Chamois aici) care alergau de noi evident. Ne-am mai intalnit si cu niste vaci tot maro care se stransesera toate laolalta si ne priveau amenintator. Dar ce dragute erau!

 Mai multe poze aici:

http://picasaweb.google.com/madibb/CharmantSom

O sa adaug in curand poze cand o sa le iau de la ceilalti colegi care cred ca au pozat si caprele.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

