jump to navigation

Of… Iulie 23, 2007

Posted by Madalina in Franta.
trackback

M-am intors azi de la munte, din Bourg d’Oisans, oras pe marginea raului Romanche. Am fost cu chinezul si pentru prima oara cu un coleg indian. De dimineata in autobuz discutam cu chinezul despre culoarea raului Romanche. „E atat de deschis la culoare”, a spus el, „incat pare ca ar avea sapun”.

Of, si pe drumul de intoarcere, cam cu 1 ora inainte de intrarea in Grenoble, autobuzul se poticneste de carduri lungi de masini. Ambuteiajele sunt destul de rare, chiar si duminica seara. Motivul l-am aflat abia seara de la mama si de pe net.

Pe acelasi drum am mers si in urma cu 2 saptamani la sanctuarul Notre-Dame de la Salette, construit pe locul unde se presupune ca a aparut Fecioara Maria pentru a comunica niste secrete unor copii. Am scris aici pe blog despre asta. Am observat atunci ca erau multi turisti italieni si polonezi. Erau vreo 2 sau 3 autocare parcate poloneze, iar inauntrul catedralei chiar s-a tinut o slujba in limba poloneza. In hotelasul de langa erau diferite anunturi in 3 limbi: franceza, engleza si poloneza.

Of, toate astea mi-au venit in minte si m-au facut sa fiu mai aproape de tragedie. Astazi, duminica, autocarul unor turisti polonezi a cazut in raul Romanche. Cica vreo 26 de oameni au murit arsi de vii. Autocarul a luat foc, iar oamenii nu au putut sa iasa din el ca sa se salveze. Acei oameni erau veniti de la sanctuarul Fecioarei Maria si luasera probabil cu ei apa sfanta.

Mai multi pelegrini au murit in chinuri groaznice in ziua Domnului, dupa o vizita la un loc sfant pentru catolici (de tipul Fatima, Lourdes…). Ce pot sa inteleg din asta?

Stirea:

http://www.iht.com/articles/ap/2007/07/22/europe/EU-GEN-France-Bus-Crash.php

http://www.hotnews.ro/articol_79178-Franta-Accident-rutier-cel-putin-26-morti.htm

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

