jump to navigation

Maine sare cu parasuta Iunie 8, 2007

Posted by Madalina in Aventura, Barfe, Franta, Hilar.
trackback

Salt cu parasuta

Maine va sari cu parasuta grecoaica de aici. Asta e cadoul pentru ziua ei din decembrie 2006 cand eram si eu. A costat o gramada, iar numai DVD-ul cu filmul a fost in plus vreo 70 de euro. Ea e foarte fericita, ii plac senzatiile tari. Sunt normala ca nu ma duc? Maine am alt plan, si anume sa merg in Vercors, sa fac creasta!🙂 Vorba vine, o mica parte…
Decat sa merg cu grupul celor care nu cuvanta, mai bine sa ma simt eu fericita, adica de ce sa nu fac ce-mi place cu adevarat?

Apropos de oameni, am cunoscut aici un vietnamez suuuper simpatic, el e sarea si piperul grupului! Am fost la un Leffe aseara cu el, cu turcul si cu belorusul Artsiom. M-am prapadit de ras cum isi lauda virginitatea care exista numai atunci cand se gandeste la casatorie, si cu multe alte chestii… de ras. Eu dupa o bere (9%) am plecat, insa ei 3 au ramas si cica au baut 9 beri fiecare. In final au primit un rand pe gratis pentru ca au facut consumatie! O bere a costa 3.5 euro, deci 9 beri inseamna 31.5 euro. Cica in piata Victor Hugo aceeasi bere costa 6 euro. Bun, e bine ca am gasit parteneri de baut bere, astia chiar sunt haiosi (cuvanta ;)). Tot azi am mai gasit un partener de mers pe munte, un tip care face aici postdoc si care e chiar pasionat sa-si foloseasca weekendurile in acest scop, asa ca ma bucur si mai mult. Bine asa.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

