jump to navigation

Mie un tip mi-a construit un palat… in Franta! / Nu vreti o piele noua? (Second Life) Mai 22, 2007

Posted by Madalina in Aventura, Noutati.
trackback

Nu pot sa spun ca nu m-am distrat! Dar ce-i prea mult, strica!

Camera referendumului romanesc din Second Life s-a tranformat intr-o intalnire de gasti – virtuale, bineinteles. M-am reintalnit cu tipa de ieri, Sashka Amat:

….. [14:57]  Sashka Amat: mie un tip mi-a construit un palat
[14:57]  Sashka Amat: in Franta
[14:57]  You: da, un palat???
[14:57]  Sashka Amat: da
[14:57]  Sashka Amat: din marmura
[14:58]  Sashka Amat: am un palat in Franta
[14:58]  You: ce cool!
[14:58]  Sashka Amat: cred ca tipul se cam da la mine
[14:59]  You: si daca vreau sa vad palatul, pot?
[14:59]  Sashka Amat: nu, ca el e pe o insula privata
[14:59]  Sashka Amat: si inchide mereu
[14:59]  Sashka Amat: cand o sa te pot duce te chem
[14:59]  Sashka Amat: acum tipul doarme si insula e inaccesibila
[14:59]  Sashok Allen: si pe mine?
[15:00]  Sashka Amat: pe tine nu stiu. poate ca e gelos
[15:01]  Sashok Allen: vreau si eu palat
[15:02]  Sashok Allen: lasa ca va stiu eu ce natie sunteti…. cand dati de un strain cu palat
[15:02]  Sashka Amat: si ce tu nu esti tot roman?
[15:03]  Sashok Allen: am fost
[15:03]  Sashka Amat: si acum ce esti?
[15:03]  Sashok Allen: francez! NA!
[15:03]  Sashka Amat: pai cum?
[15:04]  Sashka Amat: unde locuiesti?
[15:04]  Sashok Allen: cu curu-n drum iata cum!

Apoi in scena intra Tarkan, un tip tatuat, cu umeri lati si cu o mitraliera in mana, care se baga si el in vorba:

[15:06]  Tarkan Voom: de ce nu iti cumperi un skin now?
[15:07]  Sashok Allen: auzi? ia lasa provocarile ca noi nu suntem rasisti!
[15:07]  Sashka Amat: adica cum un skin nou?
[15:09]  Tarkan Voom: ai bani?
[15:09]  Sashka Amat: de ce
[15:09]  Tarkan Voom: ca sa iti poti cumpara un skin nou
[15:09]  Sashka Amat: ce e ala skin?
[15:09]  Sashok Allen: tu ai ceva de vanzare sau cum?
[15:10]  Tarkan Voom: uite-te la fatza si corpul meu
[15:10]  Tarkan Voom: sunt mai reale
[15:10]  Tarkan Voom: uitete si la madalina
[15:10]  Tarkan Voom: la ele sunt mai neclare
[15:10]  Sashok Allen: reale in SL🙂
[15:10]  Sashka Amat: pai mie imi place fata mea
[15:10]  Sashka Amat: ca e mai de asiatica si mie imi plac asiaticii

In continuare, ca la teatru, apare o alta tipa:
[15:36]  Chimene Bailey: nu vreti sa stam jos?
[15:37]  Sashok Allen: da ce stai in picioare in fata comp?
[15:37]  You: chiar!
[15:37]  Chimene Bailey: nu dar parca imi stati in cap
[15:37]  Sashok Allen: sau voi stati acasa imbracate asa si in picioare in fata comp?
Ca veni vorba, eu eram imbracata in culorile tricolorului romanesc, cusuta chiar din drapel!

Intre timp am aflat ca insula cu palatul era inchis si cica ma invita maine! Insa nu cred ca ma mai loghez prea curand, cu toata rusinea fata de prietenii fistichii! De fapt, nu stiu, acum vad ca sunt concerte LIVE prin toata lumea unde pot zbura cu viteza gandului! Seara asta am ascultat un american romantic pe nume Foulish Nad Gough.

Comentarii»

1. Cristi - Mai 24, 2007

Auzi, dar autorizatie de contruire pentru palatul ala, are individul? Ca abia asteapta primaria sa vina sa demoleze… ;P


Lasă un răspuns

