jump to navigation

Eurovision 2007 – scurt comentariu Mai 17, 2007

Posted by Madalina in Franta, Ganduri.
trackback

Cum anul asta am ratat Eurovisionul, am studiat pe YouTube filmuletele cantarilor live ale diferitelor tari.

Recunosc ca nu am stat sa le caut pe absolut toate, dar le-am apreciat pe astea mai saltarete si originale: Todomondo de la Romania (cica au fost filmati prost, sigur ca da ca operatorul nici nu stia la cine sa se uite la ce coregrafie au avut – ca nu te prindeai repede cine va canta din gura, cine la chitara, etc), cantecul ciudatilor din Ucraina (m-a amuzat sfarsitul: „OK, Happy end!”) : Video aici si Franta: „L’Amour À La Française”: Video aici Mi-am amintit cum am vazut aseara, sub o umbrela in ploaie, doi indragostiti imbratisati care se sarutau. Nu exista obstacole pentru francezi…

Mie imi place genul asta chiar si in varianta mai lalaita, e o chestiune de gust. De exemplu mie imi plac foarte mult si Jeanne Cherhal si Vincent Delerm. Puteti asculta online niste chestii aici –> .

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

