jump to navigation

Nu stiu daca trebuie sa scriu si despre asta… Mai 15, 2007

Posted by Madalina in Franta, Hilar.
trackback

Copaci cazuti la pamant de la furtuna… Are tara asta de unde.

Cand am ajuns azi acasa, in camera mea mea de pe colt am descoperit fereastra inalta larga deschisa si un munte de bucatele de servetele aruncate peste tot. Cred ca va imaginati ce se intamplase. Furtuna a deschis nu numai geamul, dar si cutia plina ochi cu servetele igienice, asa ca erau dune de servetele peste tot, pe sub, intre, printre, in fata si in spatele tuturor obiectelor care se pot gasi intr-o baie. Nu vreau sa-mi imaginez ce s-a intamplat in strada cu hartia mea igienica din care mi-au mai ramas doar cateva foi. Manifeste!

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

