jump to navigation

Asta n-am apucat sa povestesc… (Din Spania) Mai 14, 2007

Posted by Madalina in Aventura, Spania.
trackback

M-am intepat in spini incercand (si reusind) sa gasesc o comoara. Da, un geocache! Era langa un site arheologic super interesant, numit Centcelles (am vazut o gramada de tipuri de bai ce foloseau romanii pe vremuri, inclusiv un fel de jacuzzi). Am trecut raul Francoli in picioarele goale, pentru ca nu era destul de secat ca sa il trec incaltata. Ce vreti, traseul trecea pe acolo! Pe drumul de intoarcere n-am mai vrut sa trec prin rau si am ajuns la o benzinarie de unde m-a luat o tanti simpatica pana in Tarragona, aproape de casa. Si acum mai am picioarele zgariate. (Dupa 4 zile).

Am fost in rezervatia Prades (de la orasul medieval Montblanc) cu GPS-ul si cu Alex K. si Yurii R. si am balaurit prin boscheti la deal (cam 120 m), din cauza ca am gresit drumul. N-am mai scris in GPS si ultimele detalii ale traseului catre picturile rupestre. Iar Alex K. a uitat sa ia harta printata cu Google Maps. Oricum Google Earth in combinatie cu GPS-ul a functionat de minune. Oricum am ajuns si la rocile respective, dar nu m-am priceput sa si gasesc picturile! Credeam ca sunt indicate cumva, dar nu erau. Am aflat apoi ca sunt complet acoperite de vegetatie. E si normal sa nu fie usor.

Update: Am terminat magnalox-ul. Magnalox
Acum puteti sa vedeti cum am mers noi, pe harta! In status bar se poate vedea cum curge timpul:

http://www.magnalox.net/log/no.php?lid=14437

Tracklog in Prades

Comentarii»

1. Mihai - Mai 14, 2007

Salutare si la cat mai multe post-uri!
Pana acum l-am citit doar pe primul, dar promit sa fiu activ aici🙂

Inca ceva, unde e RSS-ul?

2. madibb - Mai 14, 2007

Merci! Postul asta pe care l-ai citit primul e cel mai cretin. Am constatat ca imi ia cam mult timp sa scriu intr-un mod mai serios…
Vine si RSS-ul.


Lasă un răspuns

